Tuesday, November 18, 2008

Slikari kao inspiracija...



9 comments:

  1. Prelepi, prelepi radovi. Posebno mi se dopada Devojcica sa bisernom mindjusom, i ogledalaca, mada ni drugi radovi ne zaostaju.
    Sjajno je sve.

    ReplyDelete
  2. Veoma romanticno, draga moja! Izgleda da Ti prija ovaj sneg po padinama Tare i Mokre gore!
    Pozz

    ReplyDelete
  3. Drage moje kreativke hvala vam na ovako divnim komentarima...Radice vidi se da si i ti jedna romantična duša:),imaš poziv za druženje!

    ReplyDelete
  4. Prelepo RadArta :)))
    Ideja o ovakvom transferu je zaista originalna! Samo tako nastavi :*

    ReplyDelete
  5. Pozdrav...
    Bas mi se dopadaju ove tvoje slicice... :)

    ReplyDelete
  6. Divno.
    Svi tvoji radovi su originalni.Ova ogledalca su fantastična.
    Jedno od njih se našlo na mojoj top 5 listi.
    Pogledaj na mom blogu o cemu se radi :)

    ReplyDelete
  7. Polaskana sam Danijela što si odabrala baš moj rad!

    ReplyDelete
  8. strava su ta ogledalca! a ovaj sajt za stolariju nisam mogqao da otvorim , da li to jos postoji?

    ReplyDelete
  9. Hvala kuga : )...sajt je u rekonstrukciji ...

    ReplyDelete