Monday, March 23, 2009





 Na mom omiljenom sajtu www.mojrucnirad.com pojavila se divna tema sa zadatkom da se napravi rad po motivu proleća i prolećnog cveća što sam ja oduševljeno prihvatila...

 Već duže vreme kako imam neinspirativne tegle za šećer, kafu it.d. koje sam želela da malo "predekorišem" i ovaj zadatak mi je pao "kao kec na deset" ... 

 Posuda je 18 cm visoka i 13 cm je prečnik - tako da je tu bilo dosta posla za početnika u oblaganju ... Radila sam iz zadovoljstva i za sebe tako da rezultat nije izostao...

  Idemo dalje...

12 comments:

  1. Prelepa je, tako bogata i kitnjasta! Šta bi sve mogla uraditi koliko si nju radila, ali isplati se trud.
    Savršena je i jedinstvena.
    Bravo, draga!

    ReplyDelete
  2. odlicno je uradjeno!
    ne mogu da se nagledam!!!!
    :))))

    ReplyDelete
  3. Imaš virtuelni poklončić na mom blogu, pa svrati i pogledaj o čemu se radi...

    ReplyDelete
  4. Hermosos trabajos¡¡
    Saludos
    Celia

    ReplyDelete
  5. Kako si samo napravila ovog puža, ma fantasticno!!!

    ReplyDelete
  6. Ma ja kad počnem ne umem da stanem ; ) ...Puž je nastao slučajno ...već kad sam sve završila nešto mi je nedostajalo i pao mi je on na pamet ...bez ikakve pripreme po inerciji ...i ja sam zadovoljna : )

    ReplyDelete
  7. Miroslava ja ništa ne nađoh : ( ..ne snalazim se sa ovim nagradama ...

    ReplyDelete