Wednesday, June 10, 2009

Čudesna lampa !


  Dragi moji evo konačno da vam se predstavim sa novim proizvodom iz moje kuhinje : )

 Naime, radi se o lampi koju sam napravila onako usput ...za svoju dušu i za naš kutak u dnevnoj sobi ... Napravljena je od ostataka repromaterijala iz naše radionice koji se inače baca ....

 U pitanju su drveni ramići ispunjeni isprepletanim furnir trakama ... a na abažuru su ručno filcane liščice koje imitiraju šaru sa tepiha ...

 Lampa je visine 85 cm sa osnovom 15 x 15 cm na postolju od univera ...

 

7 comments:

  1. Jeste čudesna lampa...čudesno lepa i verujem da je uživo još lepša nego na slici!

    ReplyDelete
  2. Jako mi se dopada - bila je moj favorit na konkursu MRR. Zaista je lepa.Po slici bih rekla da daje jako lepu blagu i toplu svetlost.

    ReplyDelete
  3. zaista je cudesna lampa, a i fanstaticna...

    nadam se da ces da pokazes jednom prilikom nacin pravljenje ovakvih lampi...
    bas sam se odusevila sa ovim filcanim detaljima...

    ma super je, skroz!!!!

    (ps: bila si i jedan od mojih favorita na konkursu)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi je drago da vam se sviđa moja lampa : ) i da je bila favorit ; ) ... i jeste mnogo lepša u prirodi ... Što se tiče tuta - nema problema , odmah ću se baciti na slikanje postupka jer je još jedna u pripremi ...

    ReplyDelete
  5. Krasna lampa!! Zaista priroda uđe v dmo!

    ReplyDelete
  6. Prelepa je, i ja bih volela takvu...Mozda nekad.
    Zaista si je savrseno uradila, sada je to Tvoj ponos.

    ReplyDelete
  7. Hvala Neno ...ako bi volela nešto slično - tu sam ...

    ReplyDelete