Thursday, February 18, 2010

Drevna srpska bajka Stojša i Mladen na rođendanskoj torti !

 Pre par godina sam kupila Knjigu "Najlepše srpske bajke" u izdanju http://www.tabernakl.com/nasa_izdanja_3.htm za svog sina i baš nam se svidela kako zbog texta i rečnika tako i zbog lepih ilustracija...Zato sam iskoristila jednu od priča kao motiv za dekoraciju torte ...
 Probala sam i slikanje na torti i pruža baš velike mogućnosti ...
Figure viteza i zmaja sam uradila od polimerske gline i sad služe kao lepe igračke ...



  

Bajku možete preuzeti ovde ...http://sr.wikisource.org/sr-el/Стојша_и_Младен 

10 comments:

  1. Super ideja... Posebno mi se svidjaju ove figurice... :)

    ReplyDelete
  2. Wooooow!Ovo je pravo umetnicko delo!Svaka cast,zaista!

    ReplyDelete
  3. FANTASTICNO !
    Nikad nisam ni sumnjala u tvoje vestine,ali opet sam potpuno zanemela od lepote !
    SVAKA CAST,draga Rado :)
    Ljubac ti saljem *

    ReplyDelete
  4. Ajoj Rado ovde si sama sebe prevazisla.............................haos

    ReplyDelete
  5. Ovakve torte su za mene naučna fantastika. Sjajno! Divan ti je blog, a posebno sam oduševljena figurama muža i tebe! Fantazija!

    ReplyDelete
  6. Ja sum odusevljena od ova torta! Vi ste pravi kreaticac
    pozdrav, Drenka

    ReplyDelete
  7. Hvala za prijazen obisk na mojem blogu. Tvoj blog je pol čudovitih izdelkov, te še obiščem.

    ReplyDelete
  8. Hvala drage moje na komentarima : ) ...drago mi je da mogu da pokažem nešto interesantno
    čak i velikim kreativcima poput vas ...

    ReplyDelete