Tuesday, December 28, 2010

I izložba malih kreativaca

  Prošao je i taj dugo očekivani dan!Slegli su se utisci i konačno da napišem reč-dve o tome kako je to izgledalo.
 Postavku za dečije radove sam napravila u dve prostorije.U jednoj , na velikom stolu prekrivenom crnim plišom postavila sam predmete koje smo radili-kućice od drveta,kutije za olovke,flašice obložene glinom,priveske za ključeve,nakit,figure,igračke , jelka sa ukrasima koje su oni bojili.U drugoj manjoj sobi su na stolu postavljene specijalne 3d čestitke i magnetići...
Izložbu je posetio veliki broj dece,roditelja i ljudi željnih da vide nešto novo.Prošlo je sigurno sedamdeset ljudi dok je trajala ozložba.Deca su bila uzbuđena i sa ponosom su pokazivali šta su to baš oni napravili.





  Poželela sam dobrodošlicu svima i posebno se zahvalila deci jer mi posebno znači što su baš oni bili moji prvi polaznici a zatim i roditeljima koji su podržali svoju decu da baš na ovaj način provode svoje slobodno vreme.Ono što sam zaboravila tom prilikom (trema govornika je učinila svoje) je da specijalnu zahvalnost dugujem Ani Gordić mojoj prijateljici koja je uvek bila tu uz mene i nesebično mi pomagala .Prijateljice,izvini : ) ...znam da mi nisi zamerila ali neke stvari se jednostavno ne smeju propustiti...
 Ja i moja "desna ruka":
Evo još malo slika...




4 comments:

  1. Sve pohvale,ja sam oduševljena.Nije mala stvar organizovati tako nešto,naročito kada si u škripcu sa vremenom ...Mislim da je sve bilo super a ja nisam primećivala tu tvoju tremu o kojoj pričaš.Ana je ,izgleda,vladalac iz senke...Bravo vas dve!

    ReplyDelete
  2. Kakvo veselo i divno društvo :D
    Najlepše čestitke i nadam se da ćemo videti još puno slika sa nekih narednih kreativnih izložbi :)))

    ReplyDelete
  3. Sve pohvale... :)
    Vrujem da uzivas u ovim momentima...

    ReplyDelete
  4. Uzivam stvarno jer znam da radim pravu stvar...Hvala svim na podršci : )

    ReplyDelete