Monday, January 17, 2011

Tarin I kreativni rođendan!

 Dođe i prođe još jedan rođendan...Tara je napunila 6 godina.Želja da ima "Princeze sirene" tortu je ostvarena, kao i da proslava bude baš u kreativnoj radionici ...Pošto je bio raspust drugara je bilo manje nego inače ali to ne znači da je bilo i manje veselo : )...





 Deca su se posebno iznenadila kad smo im rekli da ćemo nešto lepo da pravimo...Uradili su prelepe magnete za frižider koje su poneli kući za uspomenu...Bilo mi je krivo kad sam videla da mi je  promaklo da slikam završene radove, ali nema veze ...ovo je ipak bio tek prvi kreativni rođendan a biće ih još nadam se!

4 comments:

  1. Sretan rođendan maloj ljepotici!
    Torta je divna!

    ReplyDelete
  2. Pregledala sam malo tvoju web straicu i oduševila se viđenim!
    Sve pohvale za radove, divni su a stranica je krasna!

    ReplyDelete
  3. Nadam se da je prvi u nizu,jer ovako nešto bar u našem ghradu nema.iDEALNA PRILIKA DA SE ROĐENDAN OSMISLI I NA DRGI NAČIN!sRELE JE NARAVNO REKAO DA BI I ON 6-TI ROĐENDAN PROSLAVIO KOD"KEKE U ŠKOLI"!?

    ReplyDelete
  4. Ovakvi blogovi i blogerice koje rade sa klincima i uspiju ih zabaviti su mi najdraži.Sretan rođendan tvojoj curici blago njoj pored takve mame.

    ReplyDelete