Friday, March 25, 2011

Stiglo je proleće i kod mene : )




   Malo sam eksperimentisala sa bojama dozivajući proleće i svašta sam nešto napravila proteklih tridesetak dana...dosta minđuša,medaljona,privezaka za telefon i nekoliko prstenčića koje sam spremila za prodaju...
 Biće još slika radova samo da ispraznim aparat-krcat je slikama koje  mi je žao da ih prebrišem : ) iako ih imam na računaru...
   Uh,uh...treba finansirati još jedan hobi-srebro ; )...prvi samostalni koraci su odloženi za letos kad budem imala sve što mi je potrebno od repromaterijala koji je dosta skup ali i do koga se teže dolazi : /...

4 comments:

  1. Divno prstenje,a tek kakav sjaj!Znam da treba dosta truda da bi se on dobio,zato sve pohvale :)

    ReplyDelete
  2. pravo prolecno prstenje, zaista :)

    ReplyDelete
  3. Hvala na poseti i komentarima...Što se tiče šmirglanja ne posvećujem baš istu pažnju svim stvarima-nešto volim da rustičnije izgleda a nešto volim da bude baš sjajno - kao ispod mašine ; )

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete