Wednesday, September 19, 2012

MajdanArt-III izložba minijature u Majdanpeku i moje prvo učešće...

  Pre par dana otvorena je  izložba minijature u Majdanpeku pod nazivom III Međunarodna izložba "Umetnost u minijaturi", Majdanpek-Srbija 2012.
   Nisam mogla odoleti kad sam saznala da je otvoren konkurs, da i ja ne učestvujem...Ušla sam na listu izlagača i trebalo je da čekam ceeeelo leto da se napravi postavka i otvori izložba :)...
 Kao za inat, nije mi se dalo da dođem na otvaranje...Ali zato je jedna od nagrađenih umetnica Sanja Sremac sve slikala i ja sam ugledala i svoj rad . Ovde su fotografije radova i učesnika . A ovo je moja "babica" na izložbi...
Skulptura je veličine 9,5x9x9 cm i napravljena je od kombinovanih materijala - polimerska glina, žica, drvo, ogledalo, tekstil, akrilne boje... 
  Prvo sam napravila klupicu od žice, patinirala i dodala drvene letvice...bajc i lak...E , a onda mi je palo na pamet da napravim  figuru koja sedi...i tako je krenulo - "rodila" se starica :))...
A kako će baka bez mačke, knjige  i naočara...i suknje od tvida...Puno sitnih detalja i tehnika koje sam koristila da bih dobila nešto ovako.
detalj klupe
 Odraz u ogledalu...Ne bih da objašnjavam šta sam htela reći - nek tumači ko kako želi i doživljava....



 Ovo je moje prvo učešće na izložbi ovog tipa a nadam se ne i poslednje ...Hvala na poseti :)

6 comments:

  1. :))))
    Divno :) Cestitam ti na izlozbi :) Imala si i sta da pokazes.
    Koliko je samo tehnika tu zastupljeno i koliko kombinacija materija. Veliko bravo od mene :)

    ReplyDelete
  2. Wow, bez riječi sam kada vidim ovako realistične detalje! Vidi se da je mnogo truda i vremena uloženo, svaka čast :)

    ReplyDelete
  3. Bravo!
    Čestitam na umeću, strpljenju i odličnom radu.
    Verujem da će biti još puno savršenih radova i još izložbi i želim ti puno uspeha!

    ReplyDelete
  4. Potpuno fanntasticno :D svaka cast :) minijature me odusevljavaju i inace a ove posebno :)
    Marija
    afroditacreations.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fenomenalno! Fascinantno! Fantasticno! :)

    ReplyDelete