Friday, July 5, 2013

Crochet baby blanket with granny square ili po naški - Heklani prekrivač za bebu ...iz kvadratica

 Počela sam još polovinom aprila da pravim  kvadratice , oko 4-5 dnevno s tim da je bilo dana kad nisam stizala ni da se dohvatim heklice...I tako sve do polovine maja : )
 Ukupno ih je 60 komada. Svaki kvadratić je dimenzije oko 10,5 x 10,5 cm tako da kad je zavrsen prekrivač - ćebence ima veličinu 110 x 65 cm + bordura okolo.


Koristila sam St.George pamuk 100% i heklicu ček da proverim...aha - 3,5 piše. Koristila sam 11 različitih boja a sve sam ih povezala ovom bež belom... Šareno, živo i veselo!




I naravno etiketa

Baš sam ponosna na ovo moje delo : ) Radila sam ga sa puno ljubavi i pažnje jer je namenjeno jednoj maloj princezi koja se rodila polovinom maja na ponos svojih roditelja. Znajući njihov istančani ukus i da će se sigurno obradovati kad vide ovo malo iznenadjenje, ovaj projekat mi je bio pravi izazov! I nisam pogrešila.



Nisam mogla da odolim a da ne uslikam prvu probu  ; )
Usput se radilo na raznim frontovima ali o tome više drugom prilikom...

PS: Ovom prilikom bih pomenula blog inspirativne Margit http://magrit.wordpress.com/ kojoj je heklanje svakodnevni ritual :)...Margit hvala na savetima koje nesebično daješ ! 

3 comments:

  1. Jako lepo, jednostavno i veselo - taman za bebu :) Bebama zista najlespe stoji belo.

    Hvala na pominjanju !
    (sa malom ispravkom, moj nadimak je Magrit, a ne Margit :) )

    ReplyDelete
  2. Zena ipo :) Ili ti zena zmaj :D, zena sa veeelikim Z :)
    Sve ti ide, sta god da uradis. Zaista, bas si talentovana! Sve pohvale na tome!

    ReplyDelete
  3. Hvala od srca na lepim komentarima.
    Magrit, oprosti previdela sam :)...tebi hvala na komentaru i tvojim postovima...
    Drangulije ...sta da radim, uzivam u eksperimentisanju i zelji da vidim da li mogu i ja :)

    ReplyDelete