Wednesday, December 14, 2016

Planinarenje kao aktivni odmor ...moj novi hobi !

    Dugo me nije bilo na ovom mom blogu jer sam došla do zasićenja u sadržajima koje sam nudila...
Raščišćavala sam stvari, odnose i ljude u svom životu pa reših i ovde da napravim neke promene :)

 Namera mi je da s vremena na vreme promovišem jedan novi deo svog života koji me je psiho fizički preporodio a to je - PLANINARENJE! Aktivni odmor u prirodi kao svojevrstan izazov za nekoga ko je najviše voleo da odmara ležeći sa knjigom ili ispred kompjutera :D

Rešena da stanem na put svojim zdravstvenim problemima vezanim za gubljenje daha, jakom lupanju srca i umoru pri najmanjem naporu ...kao i hroničnoj anemiji , krenuh u istraživanje čime bih se mogla baviti a da to ne bude kao do tad, u zatvorenom prostoru ( pilates je odličan ali sam imala problem sa disanjem, stalno mi je falilo kiseonika u prostoriji za vežbanje!).
 A i moj posao koliko god bio kreativan prilično je pasivan jer zahteva duže sedenje za stolom i kompjuterom ...tako da sam želela nešto aktivno i na otvorenom!

                                                              Durmitor - avgust, 2016

Jedna poznanica, vraćajući se sa roditeljskog, mi je ispričala da je par puta bila u šetnji sa planinarima i da joj je prijalo...Odmah mi je proradila radoznalost i krenuh u istraživanje (guglanje)...
Posle par dana iščitavanja raznih sadržaja koje su nudili planinarski klubovi u mom gradu (prvi put saznah da ih ima više) odluka je pala : PK`ERA‚ iz Užica http://planinarski-klub.com/ ! Posvećeni vodiči, interesantne maršute za šetnju, dobar i sadržajan sajt sa svim akcijama ali i različita starosna dob planinara, behu presudni.

 Nikoga nisam poznavala od planinara kad sam krenula na prvu akciju ! Ali to se već promenilo tokom prve šetnje.
                                                              Ere u Dobrotinu - januar, 2016.
                                                           
Uz celodnevnu rekreaciju i šetnju našim krajem (koji i ne znadoh do sad koliko je interesantan i lep van izvikanih destinacija),  upoznah  zanimljive i dobre ljude sa kojima vodih inspirativne razgovore. Neprocenjivo iskustvo!

 Sledeći vikend poželeh još, i tako je krenulo...obilazim našu lepu Srbiju uporedo sa akcijama u Crnoj Gori, Rumuniji, Bugarskoj...a planovi se samo nižu!

                                                     Južni Karpati (Rumunija), jul 2016.

P.S.: Kondicija je sad na zavidnom nivou a krvna slika posle nekoliko meseci planinarenja - nikad bolja :) Planinarenje toplo preporučujem!
                                                Moračke planine ( Crna Gora)- jun, 2016.



No comments:

Post a Comment