Wednesday, December 2, 2009

Moje treće učešće na swapu : )

Ovog puta tema je bila - 4 boje ! To je bio izazov za mene jer ne znam da li sam kad kombinovala više od tri boje ...ali,uvek ima prvi put ! Ja sam izvukla moju koleginicu sa foruma - Tamaris i probala da pogodim boje koje voli i mislim da sam uspela u tome ...
Swap je lepa igra nas kreativaca sa foruma "Moj ručni rad" i mnogo se radujemo poklonima koje jedni drugima šaljemo .

www.radarta.blogspot.com

Mene je uzvukla Nadavanja i poslala mi prelepu heklanu torbu i obučenu flašu ...

3 comments:

  1. E jesi ih zđenula,svaka ti valja!
    Bez zezanja...

    ReplyDelete
  2. Prekrasni radovi, vidi se da ste jako kreativna osoba, sve mi se sviđa!
    Rado ću ponovo doći na vaš preslatki blog:)

    Veliki pozdrav iz Hrvatske.
    Zondra Art

    ReplyDelete
  3. Zondra...puno mi znači komentar tako velikog kreativca i umetnika ...hvala još jednom : )

    ReplyDelete