Tuesday, December 1, 2009

Personalizovane figure -moj suprug i ja ...

Figure sam prezentovala već jednom ali pošto nisam bila zadovoljna njihovim izgledom ja sam ih malo preradila i rešila da slike okačim ...
Da ponovim - izradjene su od polimerske gline i delimično bojene akrilnim bojama ...Visoke su 16 cm i smeštene u kutiju od drveta i sa staklenom pregradom .
U ovom slučaju mog supruga sam prikazala kao vrsnog majstora za stolariju - sa drvenim prozorom i metalnim metrom od koga se ne odvaja ;) ...

Već sam se i ranije oprobala u izradi figura moje snajke i brata a povodom njihove svadbe kada su stajali na počasnom mestu- na torti , a sad su našli mesto u vitrini za uspomenu i dugo sećanje ...

www.radarta.blogspot.com

www.radarta.blogspot.com

7 comments:

  1. Odlican,odlican rad!Jos nisam probala da vajam polimersku glinu ali ako za nakit treba strpljenja,koliko tek truda treba za ovakve figure!

    ReplyDelete
  2. Hvala Dano i Zorice : ) ... treba strpljenja,živaca ali najviše ljubavi za ono što radiš ...

    ReplyDelete
  3. I glavom i bradom!
    Pa jel ume ko ljevše od moje seje?1
    "..da ga pospeš suvim zlatom ko neštedi,još i onda jedan dukat više vredi...!!!"
    To je moja seka!Gledajte ,gledajte...od najboljih se uči...Sestro izvini,al moram.

    ReplyDelete
  4. Ovo je odlicno!!! Ovo je doba uspomena

    ReplyDelete
  5. Verka moja,moj vetre...šta bih ja bez tebe ?!

    ReplyDelete