Thursday, October 14, 2010

Kostimi za najmladje učesnike karnevala...

 Konačno sam isplivala na površinu da udahnem malo vazduha od obaveza koje sam sama sebi nametnula ...Volim ja tu dozu adrenalina koja me drži non -stop u pripravnosti ...Dan mi je prosto prekratak za sve što isplaniram da uradim...ali redovno...
 Uporedo sa radom na otvaranju radionice ja sam dobila jedan lep predlog za saradnju sa jednim našim gradskim vrtićem...Naime, prihvatila sam da napravim četiri kostime za najmlađe učesnike karnevala maski(mališani imaju po 2 godine : )) koji se održao 8.10.2010. a redovno se održava svake godine povodom dana grada....
   Napravila sam kostime za pečurku,buba-maru i dva cvetića.Koristila sam tehniku papir-mašea a odela sam šila...Bili su mnogo slatki u kostimima i prava atrkcija na ulici : )...TV Kamere nas nažalost nisu uhvatile jer su bili isuviše mali i umorni da bi učestvovali u programu na trgu...Nema veze, zato sam tu bila ja sa mojim aparatom ; ) ....Otišli su nakon defilea na zasluženu dremku ...






Hvala vaspitačici Ani Gordić iz vrtića "Bambi" na ukazanom poverenju : ))


6 comments:

  1. Sve pohvale s moje strane za ove predivne kostime... Zaista svašta umeš da radiš. Oduševljena sam :)

    ReplyDelete
  2. Hvala...moj muž to komentariše da ja jednostavno volim da budem u centru pažnje ; ) ...hmmm,možda... bolje onda da to bude na ovaj a ne na neki neprikladniji način...Ja jednostavno u bilo čemu što radim tražim način kako da to uradim a da bude i meni i drugima zanimljivo...Radoholik sam tim se dičim ; )

    ReplyDelete
  3. Predivni kostimi :))), a rad za decu i sa decom je uvek najveća inspiracija!

    ReplyDelete
  4. Rado, kostimi su predivni ;))) predivno je stvarati za djecu ;) ona su tako vesela i puna energije.. stavrno to dobro radis.. bravo!

    ReplyDelete
  5. Dijana,Lenka,hvala na lepim komentarima...

    ReplyDelete
  6. Kostimi su super,svideo mi se kostim bubamare,da li bi mogla da mi kazes kako si ga napravila,hvala

    ReplyDelete