Wednesday, October 6, 2010

Kreativna radionica je krenula sa radom : )

Imam razlog da budem  srećna i zadovoljna-moja kreativna radionica za decu i mlade je otvorena!
Prostor (hvala tati !) izgleda baš onako kako sam i želela i sasvim je dovoljan - za početak ; )...
Pozvala sam zainteresovane roditelje sa decom i  prezentovala im prostor u kome ćemo praviti,stvarati i kreirati jedinstvena umetnička dela : ))...
Upoznala sam se sa budućim polaznicima i pokazala im šta sve može da se radi i kakve ćemo materijale koristiti . Dečiji osmesi su govorili više od stotinu reči...
Večeras startuje prvi čas! Ne znam ko je ushićeniji -oni ili ja ...
Napomena:Radionica je u sklopu edukativnog centraPraktik-Um,Užice.

 






      
  

4 comments:

  1. Najlepse zelje povodom otvaranja radionice!
    Bravo!

    ReplyDelete
  2. Radice ,hvala najlepše na čestitkama! I sama radiš sa decom i znaš koliko se osećaš ispunjenije kad si u prilici da ih baš ti nečemu naučiš...Njihovo zadovoljstvo nema cenu : )

    ReplyDelete
  3. Rado, pa ti si moj idol!!!!! Ja stavrno nemam komentara, osim da sam ljubomorna...:) Nravno sala je u pitanju.... Zelim ti sve najlepse povodom ostvarenja jednog od tvoijh snov! P.S. Da ne trazite radnika....? :)

    ReplyDelete
  4. Drega moja seko..
    Iza svega ovoga stoji tvoj veliki trud,nervi i odricanja...u najmanju ruku.Ako si u pola ispunjena svim ovim kao ja ,prateći te kroz celu ovu priču,onda imaš razlog da budeš srećna žena.Ti možeš još više da pokažeš i pružiš,i zato nemoj stati na ovome,molim te,.Imaš moju podršku,a granice su tu da bi ih pomerala!

    ReplyDelete