Thursday, April 28, 2011

...5 u 1?


    Dvoumim se kako da nazovem ovo moje najnovije delo...Ako imate neke sugestije ,recite.
     Za sada  je "5 u 1" : porodični  foto album - sat - ogledalo -polica - ukras na zidu : )....
 Visi na zidu naše trpezarije koja je spojena sa dnevnim boravkom. Želela sam da imam sve te pojedinačne stvari na zidu ali pošto sam pobornik minimalizma i elegancije nisam želela da izgleda ni pretrpano na zidu ako sve to okačim pojedinačno...Razmišljala sam, razmišljala i onda sam počela da pravim ovo...radila sam ga po etapama i bilo je dugih pauza u radu...Još uvek ga dorađujem i uvek imam nešto da dodam...
Ram je dimenzije 1,5 m x 0,6 m ...Koristila sam razne tehnike...dekupaž,krakel,šablone...Brojke sam sama uradila-ištampala željeni font,preslikala na medijapan i isekla...puno šmirglanja i bojenje u slojevima...
   
 Mnogo dobro izgleda uveče kada upalim svećice na polici...Nestvarno...

 Ovo je par detalja...Ištampala sam crno-bele slike ,cepala i kombinovala fotografije iz raznih perioda...naša deca iz raznih perioda...kad je suprug bio mali,ja kao dete...muževa i moja najuža familija...ljudi koji nam najviše znače : )...vadila sam i razne članke iz novina , od edukativnog sadržaja preko recepata pa do viceva...kao scrapbook...
  Detalj brojke na satu...moj srećan broj ; )


  Njdraže mi je što se mojoj porodici sviđa i što se može i dalje nadograđivati i menjati...
Uživajte do nekog novog rada ... 

7 comments:

  1. Kakav fenomenalan način da prikažeš porodične fotografije! Cela ideja mi se jako dopada!
    Ne volim da koristim strane reči više od neophodnog kad imamo tako bogat jezik, ali ovog puta (jer ne volim ni domaće serije :-P) predlažem ime "Family Treasure" ili "Family Keepsake"?
    Srdačan pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Ovo je zbilja fantastično!! I nema veze kako se zove, bitno je da si svim ovim detaljima povezala sve u jednu fenomenalnu i originalnu cjelinu!
    Sve pohvale:))

    ReplyDelete
  3. Fantastično dobra ideja za topli porodični kutak :D!

    ReplyDelete
  4. Odlicno izgleda... Bas onako minimalisticki.
    Sve pohvale za rad od ideje do realizacije :)

    ReplyDelete
  5. Hvala na komentarima koje ste ostavile!

    ReplyDelete
  6. E ovo je već nešto čemu ja nisam ravna...zaista mi se jako sviđa svaka ti čast...

    ReplyDelete