Sunday, April 17, 2011

I mesto na konkursu za Naj-igračku!!!!

  Mnogo sam srećna i ponosna. U Požegi u vrtiću "Olga Jovičić-Rita" je održana manifestacija,izbor za Naj - igračku...


   Moja igračka pod nazivom"Kockalica torbica" je osvojila I mesto.
 Bilo je puno izlagača iz raznih krajeva Srbije i dosta dobrih ideja .

Na izbor sam krenula sa vaspitacima iz Užica (koje su imale svoje radove ili su predstavljali igračke svojih koleginica a bilo je i onih sa drugim funkcijama : )) i bilo je to lepo iskustvo.
  Izlagala sam svoj rad druga po redu i  imala sam frku da li ću uspeti da ujedno prikažem svoj rad , ispričam šta treba da kažem a ujedno da to sve propratim video prezentacijom...ali uspelo je-posle prvih rečenica trema je nestala : )...
  Odavno sam se nosila idejom da napravim prototip igračke koju sam smislila još u detinjstvu a pravila sam je od kartona...Našao se povod i ja napravih igračku od tekstila,kartona i čičak trakica u jednom novom ruhu sa unapredjenim "performansama" : ) ...može se sklapati i rasklapati i na kraju posle igre sklopiti je u lepu torbicu...Staviću samo par sličica jer imam neke druge namere sa ovom mojom idejom...Kad se steknu uslovi pojasniću detalje - hvala na razumevanju!

     

5 comments:

  1. Čestitam na zasluženoj nagradi, ti si to zaslužila svojim radom i zalaganjem, bravo!
    Pusa velika:)

    ReplyDelete
  2. Bravo, trud i dobra volja se uvek isplate :D!

    ReplyDelete
  3. Hvala devojke na lepim rečima...Ponekad se pitam-kao sad na primer kad se osećam kao izduvan balon odakle mi snaga i motiv da opet krenem iznova i iznova...

    ReplyDelete
  4. Cestitam na nagradi, zaista hvale vrijedno, bravo:-)

    ReplyDelete
  5. Znaš da uživam u tvojim novotarijama.Sigurna sam da će ih taj ko treba jednom prepoznati!

    ReplyDelete