Tuesday, June 14, 2011

Broševi,kasicice,ogledalca...u novom ruhu...

    Hmmmm...opet kuburim sa slobodnim vremenom ...evo malo novina sa moje strane ...Bilo mi je interesantno da kombinujem cvetove od raznih restlova sa perlama od polimerske gline,heklane kuglice,lanciće kao i medaljone od polimerske gline...Mislim da nije loše ispalo za početak...



   Bilo je interesantno praviti ih u društvu moje sestre koja takodje ima šta da pokaže i nadam se da će joj se javiti želja da ih podeli sa vama...
    Inače palo nam je na pamet da se ovakve naše "sedeljke" pretvore u nekadašnja "prela" kad su se žene i devojke okupljale sa svojim ručnim radovima i provodile vesele večeri pune razgovora i šale...
   Moram vam pokazati i kašičice koje sam uradila za jednu porudžbu...boje su još lepše u prirodi...




 Pa sad malo ogledalca ...




 Eto toliko od mene...javljam se uskoro sa jednom zanimljivom tortom ; ))...

6 comments:

  1. Predivni radovi, ne znam što bih izdvojila među svim ovim prekrasnim stvarima... zbilja prelijep:))

    ReplyDelete
  2. I opet cu ponoviti:svestrano si talentovana :)!

    ReplyDelete
  3. Izuzetno lepo i mastovito.Ideja nekadasnjih prela mi se dopada neverovatno, a posto kod mene nema zainteresovanih za taj vid druzenja, izvodim ih sama.Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  4. Ne znam sta je lepse :)
    Jedina zamerka mi je ta sto su fotografije jako male, kada se klikne na njih, ne uvecaju se uopste, pa ne moze da se uziva u potpunosti :)

    ReplyDelete
  5. Divni su nam ovi broševi sister...AKO NIŠTA,BAR ĆEMO IH IZNOSITI SA UŽIVANJEM!Poselo je bilo u vreme naših baka,ali netreba zaboraviti duh i svrhu tog druženja,svašta se tada dalo u društvu naučiti,pa i ja učim od najboljih-zar ne?
    Muzika ti je -mmmmm,predivna...

    ReplyDelete