Wednesday, June 15, 2011

Šarena torta za Milicu + ogledalce : )

Tetka ne bi bila prava tetka kad ne bi nešto specijalno priredila : ))...Ovaj put za svečanost krštenja male bratanice spremih izmedju ostalog i ovo iznenadjenje...





  Moram napomenuti da sam prvo uradila ogledalce a tek veče pred svečanost mi pade na pamet da i tortu isto tako dekorišem...
  I još nešto da dodam...Zamislite kako mi je bilo kad smo bili u restoranu i sad ocekujem da ce da torte seku na licu mesta ,kad ono dolaze ,ali u parcicima na tanjiricima??!!!Moj uzas ili najveca nocna mora-toliko sati ukrasavanja uzalud jer je niko nije video od gostiju???...
 Elem...kuma je bila toliko prisebna da otrci do kuhinje i spasi drugu polovinu torte-da ostane malo i za slikanje sa malom Milicom...Eto-nije im palo na pamet ni da pitaju...toliko o mojim nesvakidašnjim dekoracijama : )

12 comments:

  1. Torta je savršena, nikad nisam vidjela ljepšu, divna je!!!

    ReplyDelete
  2. Toliko je divno dekorisana da bi mi bilo žao da je iseckam :)))!

    ReplyDelete
  3. Predivna torta, kao da je izasla iz neke bajke, svaka cast:-))

    ReplyDelete
  4. Predivna je, stvarno...koliko je to sati dekorisanja bilo!? Svaka ti cast na strpljenju, a prevashodno masti.

    ReplyDelete
  5. I pored toga što je nisu videli celu, sigurna sam, kada su je dobili na tanjiru, znali su da je dekorisana extra :)
    To zaista nije ni malo teško da se vidi.

    Super je ideja ogledalce i torta u istom ruhu :)
    Sada ima upotpunjeno sećanje i na tortu, čim se uhvati ogledalca :)

    ReplyDelete
  6. Ispočetka sam mislila da je ta torta samo za ukras, ali onda sam, čitajući post, shvatila da je prava pravcata. Ovako nešto divno nisam jako,jako dugo vidjela.

    ReplyDelete
  7. Preslatka torta, odlična ideja.

    ReplyDelete
  8. Hello!!!
    Tks your visit.
    Congratulations your blog is beautiful,lovely cakes,mirros and bijouterias.
    Kisses from Brazil
    Carla

    ReplyDelete
  9. Jeste bila elegantna-za malu princezu!A ukus....mmmmm.Sister,od tebe uvek očekujem puno-nije ti lako!

    ReplyDelete
  10. Hvala draga teto na ulozenom trudu i masti... Za naredni rodjendan prvo iznosimo tortu , pa pecenje i predjelo:)))

    Voli te tvoja Cica Maca Zaric!:))

    ReplyDelete
  11. Ah, šta ga je komentara a mene nema da se zahvalim na poseti mom blogu...Svima hvala na lepim rečima i podršci : )
    Najveće iznenadjenje mi je ipak moja Cica Maca - mogu ti teći da ideja nije loša i trudiću se da je primenim ubuduće : D..Ljub!!

    ReplyDelete
  12. Ja ostala bez teksta! Pa ovo je savrseno!!!! I torta i ogledalce! Mogu samo zamisliti koliko je Milica bila odusevljena :)

    ReplyDelete