Wednesday, July 20, 2011

Malo zadnjih radova...





6 comments:

  1. Prekrasni radovi. Prva turkiz/rjava kombinacija je pa fenomenalna.

    ReplyDelete
  2. svi radovi su me oduševili :) :)

    ReplyDelete
  3. Bila si vredna opet :)!Posebne pohvale za prvo ogledalce i bakarni set.Svidja mi se i kako si dodala jedan jednostavan ali autentican "pecat":to sto si svojerucno ispisala one podatke.

    ReplyDelete
  4. Ah, opet je sve lepo :)
    Ogledalca su slatka, ali izdvajam set. Bas je divan :)

    ReplyDelete
  5. Sister,ništa neću reći već..još još još,tirkizni komplet je već otišao...Ponosna sam,a posle članka u "Lisa" još više.

    ReplyDelete
  6. Hval najlepše drage moje! Šta ću trudim se : ))...Sister baš mi je milo...zasukaću opet rukave i krenuti u nove radne pobede : )...Šta bi ja bez tebe?!

    ReplyDelete