Wednesday, September 7, 2011

Specijalna porudžbina...

  Ideja naručioca je bila da napravim unikatni poklon - tri kašičice spakovane u lepu kutiju i jedno dečije zidno ogledalo. Predloženo je da bude kitnjasto i da dominira roze boja! Povod je bilo krštenje...
  Dala sam mašti na volju...
Pošto je kašičice trebalo adekvatno smestiti u kutiju smislila sam ovo rešenje sa sunđerom koji sam obložila i
zalepila za lesonit a sve usput izbušila za ukrasni lastiš kojim su kašičice pričvršćene...
Oko ove kašičice "Devojčica sa medom" sam se najviše potrudila a ni rezultat nije izostao...Umesto lica sam stavila ogledalo...



Ova kašičica "Cvet" je sa dva lica i svaka strana nosi inicijale-na jednoj strani je A a na drugoj Z....
 Ova treća kašičica je urađena sa pozlatom - 24 K (koju sam nekad uzela da radim ikone : )) ...
Sve tri kašičice su pune Swarowski kristala koji predivno sijaju ...
                                    Ogledalo je od medijapana dimenzije 1m x 1m debljine 2 cm.Prvo je pređena površina prajmerom,pa sam napravila ove vitice sa spec.pastom,sve blago prešmirglala pa dala da se u našoj farbari prefarba u ovu boju ...Srca sa porukama su lepljena naknadno.
 Srca su od polimerne gline sa adekvatnim porukama koje su metodom transfera otisnute u glini...Sjaj pored glitera je dao i završni premaz rezina.


Kutiju sam kupila gotovu i oslikala je akrilnim bojama.Sliku na poklopcu sam radila metodom transfera na polim.glini.
                         Pokloni su izazvali jako lepe reakcije...pogotovo što su namenski pravljeni : ))...


5 comments:

  1. Nemam reci!Svaka cast!Ne sumnjam da su pokloni izazvali jako lepe reakcije.Ogledalo me je odusevilo!

    ReplyDelete
  2. Sve je toliko prekrasno, boje su moje omiljene, oduševila si me!
    Sve pohvale, divni su ti radovi!

    Kiss:)

    ReplyDelete
  3. Divan rad, ili radovi!
    kašikice su medene, kao i uvek, a kutija i ogledalo...wow!

    ReplyDelete
  4. Vredelo je truda sestro.Biće ponosna mala Anastasija,krasiće joj sobu prelepi dekorativni komadi by Radarta!Koje niko nema!!!

    ReplyDelete