Monday, September 26, 2011

Sa stilom ...

  Samo da vam pokažem kako sam bila vredna ove subotnje večeri ...
Dobila sam porudžbu da napravim mladenačku tortu i pošto su mi bile odrešene ruke dekorisala sam je naizgled da deluje svedeno,jednostavno i elegantno...baš kao i ljudi za koje je pravljena....

 Ja inače smislim dizajn ,torte dam da mi pravi jedna prijateljica(Borka neću te menjati : )) koja je vrsni majstor za to, da bih ja radila ono što najbolje znam - da pripremam torte za dekoraciju ,oblažem ih, dekorišem  i sastavljam...najviše uživam da je posle završenog posla slikam u uglu svoje dnevne sobe : )
  Ovu novu tacnu sam pravila baš za ovu veličinu torte - tacna je širine 40 cm i debljine 45 mm sa celom visinom od 17 cm...koristila sam dekupaž tehniku da je ukrasim....Donji prečnik torte je 34 cm a dalje mere nisam beležila...uvek zaboravim u jeku pripreme i izrade...






Gospođa Borka koja pravi torte pravi i ove božanstvene staklene cvetove od šećera koji su ulepšali celu ovu priču   : )) Baš smo dobar tim zar ne ?

12 comments:

  1. Torta je pravo umetničko delo, meni bi bilo jako žao da je secnem :))

    ReplyDelete
  2. Prelepa je, sama si napisala, elegantna i prefinjena, savršena!

    ReplyDelete
  3. Sestrice moja,tako deluje jednostavno i jedinstveno..otmeno i kako ti reče sa stilom.Prosto mi nekad bude "bedak"što si bila neotkrivena majstorica u vreme naših svadbenih torti!pz

    ReplyDelete
  4. Da, da... najbolje je naći nekoga ko te dobro razume, i sa kim se dopunjuješ. Gospođa Borka i ti, odlčno spravljate sve :)
    Da budem samo iskrena, ja sam mislila da ti radiš sve, od kora do fila, pa do same dekoracije :)...

    ReplyDelete
  5. Hvala drage devojke : )...Drangulijo draga baš iz tog razloga ja sam i želela to da podelim sa drugima : ).
    Daleko od toga da se ne snalazim i na tom polju ali sam vremenom shvatila da mi to odnosi mnogo vremena i energije koje mogu iskoristiti baš na polju samog dizajna torte...Uživam da radim ono što volim a usput želim i da adekvatno uključim i ljude oko sebe da i oni ispolje svoje talente : )...
    Vasi komentari mi puno znace i daju motiv da i dalje trajem...

    ReplyDelete
  6. Takšno torto pa jaz gotovo ne bi pojela, ker je prava umetnin ! Pa praviš, da je moja čestitka komplicirana :)).

    Hvala t za obisk na mojem blogu.

    ReplyDelete
  7. Thanks for your visit, it was great to know your blog and see all your great work.
    Congratulations

    ReplyDelete
  8. Ovo je najlepši blog koji pratim. Srećna sam što sme se našle. Srdačno,Ankica Borčić.

    ReplyDelete
  9. Hvala na komentarima i što vam se sviđa ovo što radim...Ankice,od srca vam hvala...

    ReplyDelete