Monday, February 20, 2012

Snežna skulptura :))





 Malo je reći koliko sam bila srećna što sam mogla konačno ove zime i ja malo da uživam u snegu ! Subota predveče,selo Branešci na putu između Tare i Zlatibora, puuuno snega ,deca i ja ...Počelo je sa idejom da napravimo Sneška Belića ali meni je na pola kad su deca počela polako da odustaju - palo na pamet da napravim nešto drugačije :)...Htela sam da napravim jednu mamu kako na leđima nosi svoje dete preko silnog snega...Evo,to je ovako ispalo posle tri sata radova...Deca nisu krila svoje oduševljenje :))

3 comments:

  1. Pa ni ja ne mogu da krijem odusevljenje :) Super izgleda.

    ReplyDelete
  2. Prekrasno, prava umjetnička skulptura!

    Veliki pozdrav!:)

    ReplyDelete
  3. Prekrasno je, svaka čast na trudu :)

    ReplyDelete