среда, 01. фебруар 2012.

Suveniri za Amigo Travel-Užice...

   U decembru prethodne godine dobila sam poziv da napravim suvenire vezano za moj grad Užice koji bi se našli u novootvorenoj suvenirnici  turističke organizacije Amigo Travela.Požurila sam sa smišljanjem i pravljenjem jer je otvaranje bilo najavljeno za 14.januar ove godine.(Slike suvenirnice ću naknadno okačiti u  fajlu Prodaja...) Ovde sam slikala svoj asortiman proizvoda :)

 Ovo su podmetači za čaše od drveta ručno oslikani ...
 A ovo su magnetići sa raznim motivima vezano za moj kraj - od recepta za užičku lepinju do znamenitosti Užica i to u raznim vremenskim razdobljima...Trenutno imam 45 različitih motiva,uglavnom starog Užica sa razglednica :))...
 E a ovo su kašičice , od skora u ovom novom pakovanju!

 Ogledalca u etno fazonu - metod transfera i reljefa koji je naknadno bojen...

 Ova ogledalca sa ovčicama obožavam ...Za sve "zalutale ovčice" ...malo šale nije na odmet :))
 Detalj vezice za ogledalo - šljivice,hekleraj...
 Večiti kalendar sa etno motivima - od drveta,ručno oslikano.
Detalj leđa...Šare sam prvo nacrtala u Corelu,odštampala i metodom senčenja prenela na podlogu.Bojenje,lakiranje...
  Eto toliko od mene ovaj put...Nadam se da ste uživali