Wednesday, February 1, 2012

Suveniri za Amigo Travel-Užice...

   U decembru prethodne godine dobila sam poziv da napravim suvenire vezano za moj grad Užice koji bi se našli u novootvorenoj suvenirnici  turističke organizacije Amigo Travela.Požurila sam sa smišljanjem i pravljenjem jer je otvaranje bilo najavljeno za 14.januar ove godine.(Slike suvenirnice ću naknadno okačiti u  fajlu Prodaja...) Ovde sam slikala svoj asortiman proizvoda :)

 Ovo su podmetači za čaše od drveta ručno oslikani ...
 A ovo su magnetići sa raznim motivima vezano za moj kraj - od recepta za užičku lepinju do znamenitosti Užica i to u raznim vremenskim razdobljima...Trenutno imam 45 različitih motiva,uglavnom starog Užica sa razglednica :))...
 E a ovo su kašičice , od skora u ovom novom pakovanju!

 Ogledalca u etno fazonu - metod transfera i reljefa koji je naknadno bojen...

 Ova ogledalca sa ovčicama obožavam ...Za sve "zalutale ovčice" ...malo šale nije na odmet :))
 Detalj vezice za ogledalo - šljivice,hekleraj...
 Večiti kalendar sa etno motivima - od drveta,ručno oslikano.
Detalj leđa...Šare sam prvo nacrtala u Corelu,odštampala i metodom senčenja prenela na podlogu.Bojenje,lakiranje...
  Eto toliko od mene ovaj put...Nadam se da ste uživali 

5 comments:

  1. Prekrasni i originalni suveniri, sve pohvale! Drago mi je da si ponovo sa nama, dugo te nije bilo. :)

    Lijep pozdrav! :)

    ReplyDelete
  2. Kako su slatki i lijepo izrađeni ovi suveniri :)

    ReplyDelete
  3. Svaka cast na idejama i realizacijama. Ne znam koje mi je lepse, ali moram da istaknem, ipak :), veciti kalendar... Odlican je :)
    Negde sam videla nesto slicno uradjeno, tako da mi se to bas dopada.

    Nadam se da ce prodaja biti i vise nego odlicna :)

    ReplyDelete
  4. Bravo, bravo, bravo!
    Kako sam ja Čačanka, nije to daleko, i imamo puno zajedničkog, mislim da si odlično izvršila zadatak.
    Želim ti puno uspeha u poslu!

    ReplyDelete
  5. Sve je tako lepo, ne znam šta bih pre pohvalila. Bravo, za ideje, izvedbe, pakovanje...ma nemam reči...

    Ako nađeš malo vremena, svrati na moj blog, očekuju te nagradice, gest kojim odajem priznanje onome što radiš :)

    http://unikatea.wordpress.com/2012/02/14/blog-nagradice/

    ReplyDelete