Tuesday, November 29, 2011

Štrumfastična torta ...

   Žao mi je što se ovde nakupilo paučine i što sam nešto "kilava" već neko vreme pa sam zapustila obilazak bloga kao i mojih dragih "blogerica"...Svašta me nešto sustiglo - prilično sam zapostavila sebe i svoje zdravlje pa sad saniram posledice nemara ( jer uvek je nešto preče :(... ) .Ali neću kukati, idemo dalje ,naučili smo neke nove lekcije  i obnovili stare ...Sredinom novembra je bio rodjendan mom milom sestriću Sretenu a tetka mu je dekorisala tortu (koju je napravila moja sestra : )) po želji-Štrumfovi su sad u modi!



 Jesenas sam odradila i jedan lep posao oslikavanja jedne kuhinje od drveta ali slike slede tek kad bude izmontirana a to će izgleda još malo da potraje...a jako sam nestrpljiva da se pohvalim : ) ...
  Ja ću još malo da odmaram neko vreme ...ubi me sedenje za računarom! 

9 comments:

  1. Lepa tortica, kao i uvek :)
    Nadam se da će slike te kuhinje vrlo uskoro. Baš sam nestrpljiva da vidim kako to sve izgleda.

    ReplyDelete
  2. O kako živahna tortica, Krasna je!

    ReplyDelete
  3. Savršena je :) I ja bih jednu ovakvu :D

    ReplyDelete
  4. Torta je divna, bravo za tetku.
    I jedva čekam da vidim kuhinju!

    ReplyDelete
  5. Nadam se da lepo odmaraš!
    Srećna ti nova godina!

    ReplyDelete