Tuesday, May 8, 2012

Moj najveći izazov :)

     Pre nekoliko meseci dobila sam "zahtev" od mog dragog zeta Alexandra Zabunovića da napravim mladenačku tortu za njihovu svadbu koja je planirana da bude u Beogradu...
 Stvarno se trudio se da ne bude mnogo prohtevan ;) - želeo je samo da ima najlepšu tortu  i da torta bude dovoljna za 200 zvanica :)...Malo li je!!
 Pripremama sam posvetila najviše vremena da me nešto ne bi u radu iznenadilo .Prvo sam sve iscrtala na kompjuteru - odredila visine i širine torti ...smislila dizajn inicijala, dimenzije i izgled stalka za tortu...a dimenzije su bile nestandardne...
  Borka bez koje  ne radim na ovakvim projektima je ozbiljno shvatila svoj zadatak i odlično odradila poslove oko pečenja kora i kuvanja filova ...Borka majstorski si to odradila! Torta se sekla kao pršutica :)
  Kad je završena bila je teška 26 kg - 21 kg torte + 5 kg fondana za prekrivanje...(160 jaja)...Zamisao je bila da celokipna dimenzija torte sa inicijalima i tacnom bude 1,2 metra. Stakleni cvet od vučenog šećera smo napravile u dimenzijama 16x16 cm. Sklopljena torta je vila visine 72 cm.
   Bio je to veliki izazov , naročito zbog transporta...Odlučila sam da ih transportujem bez oblaganja fondanom i onako pojedinačne smo ih poslali putničkim vozilom - napravila sam im bila kutije od stiropora zbog održavanja temperature . Dečko koji ih je vozio(Bota odličan si bio :))  je torte odvezao bez ikakvih problema i bezbedno su stigle u hotel gde su me sačekale .
  Došla sam u Beograd dan ranije da bih torte dekorisala i sastavila. To sam odradila u prelepom ambijentu Aero kluba . Sam izgled tog restorana je zahtevao jedan glamurozan i jedinstven stil  ...
Šef restorana -gospodin Mile me je primio na takav način i sa takvim gostoprimstvom da sam se osećala kao kod kuće...Dao mi je na raspolaganje i korišćenje sve što mi je potrebno da tortu završim. Osoblje je bilo maximalno uslužno i spremno za svaku vrstu improvizacije :) ...Da nije bilo njihove pomoći sređivanje torte bi mnooogo duže trajalo - ovako je to trajalo samo 6 sati :)))...Ovom prilikom im se od srca zahvaljujem .
  Evo sličica koje će dočarati samo delić atmosfere koja je vladala. Svadba je bila veličanstvena kao  i sami mladenci . Moja Milica je bila kao filmska diva- lepša i od Grejs Keli ( ja kao ujna se trudim da ne budem subjektivna :) ...prelepa venčanica,njeno držanje, šminka,frizura i  njen osmeh su sve oduševili - kao što se i očekivalo - bila je zvezda tog posebnog dana :) . Ni zet nije zaostajao ali je ipak bio malo u senci ;)...zete hvala na poverenju !

                      Ja i moj najveći izazov :) ...malo poziranja nije na odmet ...






  Eto toliko od mene za ovaj put...sad ću malo da odmorim ... jedno par dana :)

10 comments:

  1. Gledam Vas obe, i Tebe i tortu ... lepotaaaaa, :)
    Sve cestitke za fenomenalnu tortu!
    Bravo draga RadArta, <3

    ReplyDelete
  2. svaka čast! ovo je zbilja bio podvig, i to vrlo uspješan i elegantan :)

    ReplyDelete
  3. najljepša torta koju sam vidjela. inicijali su divni.

    ReplyDelete
  4. Sve pohvale. Ovo je trebalo i smisliti i uraditi.
    Zaista su multitalentovana i sve sto radis uradis perfektno. Svaka cast! :)

    ReplyDelete
  5. Hvala vam na ovim izuzetnim komentarima :)...daju mi vetar u ledja !

    ReplyDelete
  6. Svaka čast!Pravi masterpiece!

    ReplyDelete
  7. Oduševljena sam tvojim umećem!

    ReplyDelete
  8. Sestro-predivna je.Vredela je truda i živaca-to se ceni:)

    ReplyDelete