Friday, May 18, 2012

Volim da oslikavam "svašta nešto" ...

  Kuhinja koju sam oslikala nikako da dočeka montažu ...Pošto više ne mogu das čekam da bih se pohvalila tim svojim radom, odlučih da postavim par sličica detalja tih kuhinjskih krila... U međuvremenu sam oslikala još dosta toga pa sam pomislila da nije loše da to sve stavim sad na jedno mesto...Pa da počnem...




Malo sam vežbala "one stroke painting" na podmetačima za čaše ...malo shabby  i krakel efekta :)








Posle mi je palo na pamet da napravim i ove obeleživače za   vrata i da ih ukrasim na isti način...mislim da je super za etno - apartmane ;)









Sve je slikano na drvenoj podlozi i li furniru...podloga u dve kontrasne boje,slikanje akrilnim bojama,šmirglanje da se dobije efekat starine + krakel medijum i završni akril lak...
Pre izvesnog vremena sam  oslikala  i stare drvene krevete koje je trebalo malo osvežiti...Slike ću postaviti u narednom postu jer ih čeka lakiranje...Puno  pozdrava do sledećeg gledanja ;))...

6 comments:

  1. Seko draga,kad budem imala jednom lanac apartmana po obodu Zlatibora,znam koga ću angažovati:))))).Više puta sam ti rekla da je tvoj one stroke painting divan!

    ReplyDelete
  2. Izgleda fenomenalno! Prekrasni radovi.

    ReplyDelete
  3. Drago mi je što redovno svraćate kod mene i hvala na lepim komentarima:)

    ReplyDelete