Friday, May 25, 2012

Renoviranje dva stara kreveta...

Kao što sam obećala stavljam najnovije sličice radova...U pitanju je renoviranje par kreveta koji su dosta stari a našli su opet svoje mesto i biće u upotrebi ...Moj posao je bio da ih oslikam i učinim zanimljivim za oko :)
  Žao mi je samo što nisam mogla da uhvatim fotografijom prave boje...sunce mi nije dozvoljavalo...
Pošto su kreveti mazani nekom masnom bojom prvo sam stranice malo išmirglala (samo površinski) a onda prionula na posao...akrilnim bojama...



 Posle mog posla na scenu su stupili farbari koji su krevete zaštitili lakom i odneli ih zadovoljnim mušterijama :)) 

6 comments:

  1. Bravo! Jako zanimljivo oslikano!

    ReplyDelete
  2. bravo, glomaznom, dosadnom namještaju udahnula si dašak romantike!

    ReplyDelete
  3. :) Odlicno uradjeno. Taman se sve lepo uklopilo, i ne odvraca paznju.
    Nego, koliko ti je trebalo da ovo sve zavrsis?

    ReplyDelete
  4. Baš je super! Jako dobro!

    ReplyDelete
  5. Hvala na poseti i ostavljenim komentarima :)...Koliko mi je trebalo da završim? Dva dana uz sve ostale poslove i obaveze koje imam...Ovakve (kabaste)poslove radim kod mene na poslu u stolarskoj radionici u pauzi kad nemam drugih obaveza...

    ReplyDelete