Wednesday, May 30, 2012

Nešto novo-lutkasti brošići!

 E, ove zanimljive broševe sam pravila pre 2-3 meseca ali sam ih tek pre nekoliko dana kompletirala...Napravila sam ih od polimerske gline u kombinaciji sa žicom, metalnim komponentama i textilom ...
 Slikala sam ih u ambujentu jedne kućice -igračke za decu koju sam pravila za jedno takmičenje gde sam osvojila I mesto :) .Mislim da su se "lutkaste devojčice" savršeno uklopile ...a i njihovi ljubimci ;)
 Broševi su u ponudi i mogu ih nositi kako male tako i velike devojčice...










5 comments:

  1. Preslatki lutkasti brošići. Savršeno su se uklopili u tvoju kućicu.

    ReplyDelete
  2. Bravo za ideju.
    Samo tako nastavi... :)

    ReplyDelete
  3. Čestitam za prvo mesto, ti to zaslužuješ.
    Brošići su medeni :)

    ReplyDelete